☆訪客便利貼★

2007年11月22日 星期四

觀音靈氣2部-亢達里尼靈氣-27




                    紫羅蘭色火焰靈氣的起源和歷史


由艾菲摩爾


在這個過去的一個夏天,我發現一些新的靈氣符號, 40個全部在一起。 這一個系統叫做紫羅蘭色火焰靈氣。 這個並不是更高或更好或更新而且更多改良的靈氣。 紫羅蘭色的火焰靈氣(VFR)是’舊的’新靈氣符號...這個我是確定。 紫羅蘭色的火焰靈氣VFR系統如何被發現: 我做了對觀音每天誦經用唸珠的祈禱文: 


南無觀世音菩薩[南無觀世音菩薩-台語〕


並且紫羅蘭色的火焰宣告。 對皈依者來說這一個祈禱文召喚或喚起觀音的出現。 它也是對心的一個治癒。 我看見靈氣符號而且儘我所能儘快寫下所有的訊息。 這可能聽起來過分簡單...但是並不是偶然發生的。 我沒有在找尋新的靈氣符號。 我正在嘗試藉由每天在誦唸 108 遍重複這一個祈禱文加深我的精神,達到啟迪而且改善我自己然後我就"看到"這個靈氣符號。 


 


不同的靈氣系統和這一個之間的不同是什麼?


回答: 我知道有多數不同關於這的意思。 我感覺靈氣所有的不同系統是在相同的鑽石上是每個特別的面相。 他們全都是令人驚奇的禮物。


 


觀音為什麼給你這個訊息?


回答: 紫羅蘭色火焰靈氣系統的靈氣符號是被予來分享的。 對於這一個系統的強調以一顆純粹的心在療癒上。紫羅蘭色的火焰靈氣再一次被傳授給我們到慈愛的我們自已的力量藉由連結我們並使用愛的能量的觀音和聖日爾曼。  紫羅蘭色的火焰靈氣和祈禱文清理了自我和背後匆匆離開的心。


 


有任何特殊順序對於這個劃靈氣符號時手法上?


回答: 這是一個問題已經被問好幾次了。 老實說,答案是我不知道。 " 看見 " 靈氣符號但是我沒有 " " 到任何的特別方法他們被比劃時。 我可以使事物提昇,但是我將不會 (微笑)學習紫羅蘭火焰靈氣系統包括 "使它成為你自己的. "  我鼓勵你說祈禱文:


梵文:


南無觀世音菩薩


發音拼字:


南無觀世音菩薩


意義:


       對觀音的神聖名字的尊崇


 


我每日108遍在口中重複這一個祈禱文。 如果你劃靈氣符號在那之後,注意你如何劃他們。


 


History and Origins of Violet Flame Reiki


By Ivy Moore


 


This past summer I found some new symbols, 40 all together. This system is called Violet Flame Reiki. This is not a higher or better or newer and more improved Reiki. Violet Flame Reiki (VFR) is 'old' new symbols ... of this I am sure. How the VFR system was found: I did a daily rosary of this mantra to Kuan Yin:


Namo Kuan Shih Yin Pu'sa   [Nay Moe Gwahn Shy Een Poo Saw]


and Violet Flame Decrees. This mantra is to summon or invoke the presence of Kuan Yin within the devotee. It is also a healing to the heart. I saw the symbols and wrote as quickly as I could to get all the information down. This may sound simplistic ... but that is what happened. I wasn't looking for new symbols. I was trying to deepen my spirituality, attain enlightenment and improve myself by repeating this mantra in multiples of 108 per day and then "saw" the symbols.


 


 


What is the difference between the different Reiki systems and this one ?


A: I know that there are many differing ideas about this. I feel that all the different systems of Reiki are individual facets on the same diamond. They are all wonderful gifts.


 


Why did Quan Yin give you this information?


A: Violet Flame Reiki system of symbols were given to share. The emphasis for this system is on healing with a pure heart. Violet Flame Reiki re-introduces ourselves to the goodness of our own personal power by connecting us with the loving energy of Quan Yin and St. Germaine.  Violet Flame Reiki and the mantra clears away ego and leaves behind purity of heart.


 


Is there any particular order that strokes for the symbols are to be drawn?


A: This is a question that has been asked a few times. And to be honest, the answer is I don't know. I "saw" the symbols, but I didn't "see" any particular  way for them to be drawn. I could make something up but I won't. (smile)  Learning the VFR system involves "making it your own."  I encourage you to say the mantra:
Sanskrit:
       Namo Kuan Shih Yin P'usa
Phonectic Pronounciation:
       Nay- Mo Gwahn Shy Een Poo Sa
Meaning:
       Homage to the sacred name of Kuan Yin
 
I repeat this mantras in multiples of 108 daily. If you draw the symbols after that, take note of how YOU draw them.


 


                                       



☆華哥觀點★


回饋社會!


繼續做亢達里尼靈氣第2部觀音靈氣!




我在看這個亢達里尼靈氣的內容時!


哇!


真的是豐富到不行!


雖然翻譯進度有點慢!


沒辦法不是外國人!


手冊裡面還有觀音靈氣!


看到好多漂亮的觀音哦!


靈氣療癒團哦!


這個想法不錯!


大家把所學靈氣療癒法互相交流一下!


再組團去幫人療癒囉!


療癒所得抽部分10%來做公益!


500元就是50元來存入公益基金!


當做公益基金,把這部分收益來助養貧苦家庭小孩!


基金用途以幫助社會為主!


不曉得大家覺得如何!


只是提供點燈想法而已!





 敬請期待後續翻譯……



廣告時間:在新視窗開啟即可!


http://www.donkeymails.com/pages/ptp.php?refid=s1867038


沒有留言: