☆訪客便利貼★

2008年4月21日 星期一

點化進入靈氣能量系統4部-亢達里尼靈氣-73




點化程序


 


點化程序非常簡單。事實上,你所要做的只是問你的高我去接收想要的點化,例如靈氣一。然後你就收到你的點化了。


 


那高我是一個你或者你的一部份可以這麼說,你也是高我的一部份。它是一個與存在的每件事物聯絡的部份。在飛機上那高我,沒事可以做而被分開。 每件事物被感覺進入合一。


 


讓我說你將會喜歡你自已進入靈氣1的點化。 發現你將不被擾亂的一個安靜的地點(即使它將不會和點化相衝突,如果你實際上被擾亂)。精神上對你的高我說話: " 我請求,我能夠被靈氣一點化" 


 


等候 7 分鐘,點化就已經完成。 那是它的魅力! 任何人能都能做這個靈氣點化。 為什麼


你不應該得到?它是不只有一個人 " 少數人的選擇的那一個 "它能夠被傳遞這或者被點化。


 


最共同的感覺在點化期間就是在手以及/或身體中發麻感覺。


 


你將注意到,我已經寫下課程筆記,好像你正被我點化了。僅僅調整句子成為你需要的話語。 如果以你,為例,將會點化你自己進入亢達里尼靈氣一, 只是精神上說”我要求我做亢達里尼靈氣一點化”.


 


 


 


 


 


 


 


 


The Attunement Process


 


 


The attunement process is very simple. In fact, all you do is ask your higher self to


receive the wanted attunement, ex. Reiki 1. Then you will receive your attunement.


 


The higher self is a part of you or you could say, that you are a part of your higher self.


It is a part that is in contact with everything that exists. On the plane of the higher self,


nothing is separated. Everything is perceived as ONE.


 


So this Higher Self knows everything about your past, present and of the choices that are going to come. Sometime not so far into the future, we will merge with this Higher Self,


and become ONE with it. So who is better suited to attune you, than your


Higher Self?


 


Lets say that you would like to attune yourself into Reiki 1. Find a quiet spot, where you will not be disturbed (even though it would not conflict with the attunement, if you


actually were disturbed).


Mentally say to your higher self: “I ask that I may be attuned for the Reiki 1 attunement” Wait 7 minutes and the attunement is complete. That's it! Anyone can do this. Why


shouldn't you? It’s not only a “few chosen ones” that can pass this on or take down


attunements.


 


The most common feeling during attunements is tingling sensations in hands and/or in the body.


 


You will notice, that I have written the course notes, as if you were being attuned by me. Just adjust the sentences to your need. If you, as an example, would attune yourself into Kundalini Reiki 1, just say mentally “I ask that I may be attuned for the Kundalini Reiki


1 attunement”.




☆華哥觀點★


回饋社會!


繼續做亢達里尼靈氣第4部點化進入靈氣能量系統!




我在看這個亢達里尼靈氣的內容時!


哇!


真的是豐富到不行!


雖然翻譯進度有點慢!


沒辦法不是外國人!


靈氣療癒團哦!


這個想法不錯!


大家把所學靈氣療癒法互相交流一下!


再組團去幫人療癒囉!


療癒所得抽部分10%來做公益!


500元就是50元來存入公益基金!


當做公益基金,把這部分收益來助養貧苦家庭小孩!


基金用途以幫助社會為主!


不曉得大家覺得如何!


只是提供點燈想法而已!





 敬請期待後續翻譯……



廣告時間:在新視窗開啟即可!


http://www.donkeymails.com/pages/ptp.php?refid=s1867038













 

沒有留言: